KL-POP VOLUME 1 : HIP HOP AWAM ( AKAN DATANG )

KL-POP VOLUME 1 : HIP HOP AWAM ( AKAN DATANG )

3/28/11

WE SET UP, AND YALL FOLLOW...

P.O.P atau prince of pop dahulunya P.R.inc disuruh fokus lebih arah vokal ke r&b soul dan hip hop. Cat Farish melakukan langkah ini untuk tidak mengelirukan peminat peminat dan membandingkan anak buah kesayangan nya itu dengan K Pop . 'Saya lebih mahir dlm penciptaan lagu lagu r&b soul n hip hop' katanya dan 'Bila orang tengok bebudak P.O.P nie jer, semua akan mengatakan mereka ala ala KPop...memang mereka peminat no 1 genra muzik K Pop tetapi jadikanlah r&b soul dan hip hop sebagai rujukan asal seperti mana saya dan ruffedge dulu'
Bagi CPP, kami sangat berbesar hati kerana genra K-Pop nie dah jadi ikutan dan sekali lagi kami telah berjaya memulakan semuanya. Cat Farish telah menerbit single dan menyerahkan Dynda kepada Alibi Music. Dynda ditubuhkan kerana minatCat Farish terhadap group K-Pop, 2EN1. Kemudian wujud P.O.P atau Prince of Pop yang telah diperdengarkan single mereka dalam drama slot akasia 'Seribu Kali Cinta' di TV3 tahun lepas.
Biarlah yang akan datang nanti wujud banyak lagi kumpulan pop seperti ini tetapi tetap ciptaan dari bengkel independent kami ini yang terbaik dan mempunyai kualiti vokal yang bermutu.

We set up for you to Follow...Just Follow us for us...hahahha

No comments:

Post a Comment